Ideje se je spomnil vodja skupine (Bor) v dolgočasnem ozračju pouka, ko je razmišljal, v kateri fitnes bi šel po pouku. To dilemo je imel, ker je vedel, da je po pouku v prvem fitnesu večja gneča kot pa v drugem.

Ampak to ne drži zmeraj.

V tem trenutku sej je spomnil, kako koristno bi bilo imeti natančne in trenutne informacije o zasedenosti fitnesa.

V skupini smo se dogovorili, kdo bo bil zadolžen za kakšno delo ter se lotili izdelave ankete. Medtem ko je polovica skupine začela izdelavo ankete, se je ostala polovica posvetila našemu logotu, kakšne oblike bo bil ter kakšne barve. Kmalu pozneje, ko je anketa bila končana in bila objavljena na spletu, smo dobili veliko koristnih podatkov glede ljudi, ki hodijo v fitnese.

Potem pa je vsak v skupini začel delati svoje določeno delo, ki so si ga izbrali. Bor in Klemen sta začela delati demo verzijo aplikacije, Maja je urejala spletno stran, Luka je v Illustratorju obdeloval logo, Žiga pa je bil zadolžen posneti oglas oz. predstavitveni video aplikacije ter pomagal pri urejanju spletne strani