S prva smo žačeli oblikovati aplikacijo preko Mocking bota, ki je bil kar priročen kar se tiče izdelave. Edini problem, ki ga je imel je to, da ni bil 100% zastonj ampak si imel možnost za Trial verzijo in po poteklem času pa samo še možnost, da plačuješ. Čeprav je zgledalo, da je to bila velika ovira, ker nismo mogli nič, smo le v pravem času odkrili rešitev. Namesto, da bi plačali, smo naredili več računov, s katerimi smo omogočili nadaljevanje izdelave aplikacije.
Gumbe, barve in ostale vektorje smo prvo naredili v Illustratorju in jih potem importali v mocking bot, da bi preiskusili, kako bo izgledal design prve strani aplikacije. Dodali smo tudi drugo stran toda začeli ugotavljati, če bi spremenili barve v ozadju in pisav.
Imeli smo tudi veliko idej, kakšne barve pa oblike bi bil logo, saj veliko barv, ki smo jih hoteli imeti za logo, se niso izkazale, za dobro kombinacijo barv. Najboljša ideja je bila, da bi bil logo belo-črn, saj oranžna barva, ki je bila izbrana za ozadje aplikacije, bi bila super kombinacija s črno in belo barvo. Po dolgem spreminjanju logotov in drugih mnenj, so končno po dolgem času našli prave barve za našo aplikacijo.
Čez čas smo tudi spoznali nov program Adobe Experience Design CC, ki je imel več možnosti kot Mocking bot. Po kratkem premisleku smo se odločili, da bi nadaljevali izdelavo v Adobe Experience Design-u CC, ker bi dokončno konačali aplikacijo. Medtem ko se je v program vstaljalo nazaj vektorje, so se tudi posvetili barvi ozadje, pisave in gumbov v aplikaciji. Iskali smo barve, ki so bolj tople in bi se prilagajala fitnesom. Po vsem tem smo naredili dodatne podstrani aplikacije, v katerih so bile statistike, kratek opis aplikacije in število ljudi v fitnesih.